javahermarket

فروشگاه ستاره آبی
فروشگاه ستاره آبی

فروش محصولات زیبایی و بهداشتی-محصولات لاغری-کادویی-آموزشی-کامپیوتر-لوازم خانگی و ...
 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 952
بازدید کل : 145847
تعداد مطالب : 600
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

فروش اینترنتی گردنبند love جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی اصل

فروشگاه پروژه دانشجویی



 
روغن ماساژ کوسه ماهی والنسی VALENSEY

قیمت: 20000 تومان

 روغن کوسه ماهی حاوی ویتامین های A , D , E و همچنین امگا 3 طبیعی می باشد.این روغن به پوست نرمی و لطافت می بخشد.در صد نفوذ پذیری روغن کوسه ماهی به پوست بالاست و نیازی به استفاده چند باره و مکرر نیست.روغن کوسه ماهی خوشبو و سرد است.حاوی آرام بخش های گیاهی و معطر است بعنوان نرم کننده پوست نیز استعمال می شود.
 
نحوه مصرف : پس از استحمام به کف دو دست مالیده بشود.سپس به تمام سطوح بدن ب غیر از صورت بمالید و ماساژ دهید .این روغن طبیعتی سرد دارد. توجه : لطفا در هنگام پر کردن مشخصات آدرس کامل و همرا با کد پستی (پشت کارت ملی و قبض های تلفن موجود است) باشد.بعد از سفارش محصول ، طی 24 ساعت برای هماهنگی با شما تماس گرفته خواهد شد.

برخی از ویژگیها
1) حاوی روغن کوسه  2) حاوی امگا 3  3) حاوی ویتامین A , D , E  4) مناسب برای درد های عضلانی  5) مناسب برای درد های آتروز




ادامه مطلب

سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:روغن مو, توسط زهره



سرم مو کریستال حاوی روغن مار والنسی

قیمت: 29500 تومان

 سرم مو کریستال مار والنسی حاوی روغن مار ، ویتامین E و ویتامین B5 میباشد.ویتامین B5 باعث تقویت پیاز مو شده و از ریزش موها جلوگیری میکند و باعث رویش مجدد موها می شود موها را براق نموده و از تغییر رنگ آنها در برابر اشعه خورشید جلوگیری می کند.در ضمن از موخوره و شاخه شاخه شدن موها نیز جلوگیری میکند.ویتامین E باعث لطافت و حالـــت پذیری مو می شود. شماره مجوز بهداشتی : 100241012019 طریقه مصرف : پس از شستن موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها توسط حوله ، مقداری از سرم را در کف دستها ریخته و دوست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شده سپس دستها را درون موها برده و موها و ریشه آنها را به سرم آغشته کرده و موها نرم و حالـــت دار می شوند.
 
این فروشگاه با بیش از 3 سال سابقه فروش محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی این اطمینان را به شما می دهد که محصولاتی اصل با برچسب مجوز بهداشتی و لیبل شبنم(شماره اخذ ورود به کشور از گمرک ) را استفاده کنید.

برخی از ویژگیها
1) حاوی روغن مار  2) حاوی ویتامین E,B5 برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو  3) تقویت پیاز مو  4) ضد ریزش مو  5) ضد شاخه شاخه شدن (موخوره)


 



ادامه مطلب

سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:سرم مو, توسط زهره



شامپو آووکادو کریستال ضد ریزش مو والنسی VALENSEY

قیمت: 22500 تومان

 شامپو آووکادو کریستال والنسی حاوی عصاره آووکادو و ویتامین A , E موهای خشک و آسیب دیده را استحکام می بخشد و نرمی و لطافت را به آن بازمی گرداند. همچنین آووکادو باعث تغذیه و رفع خشکی مو شده و موجب درخشش و نرمی و لطافت آن می شود.عصاره آووکادو با خاصیت کنترل چربی مو و بزرگتر کردن رگهای خونی پوست سر و فعال نمودن فولیکونهای موی سر از ریزش جلوگیری کرده و باعث تقویت و تغذیه موها می شود.این شامپو ضد خارش بوده و از دوشاخه شدن موها (موخوره)جلوگیری میکند.شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87 نحوه مصرف : مقداری از شامپو را به ریشه موها بزنید و ماساژ ملایم دهید بعد از یک الی سه دقیقه آبکشی نمایید.
 
این فروشگاه با بیش از 3 سال سابقه فروش محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی این اطمینان را به شما می دهد که محصولاتی اصل با برچسب مجوز بهداشتی و لیبل شبنم(شماره اخذ ورود به کشور از گمرک ) را استفاده کنید.

برخی از ویژگیها
1) حاوی عصاره آووکادو  2) حاوی ویتامین A,E  3) ضد ریزش مو  4) رویش مجدد  5) ضد موخوره




ادامه مطلب

سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:شامپو ضدریزش, توسط زهره



شامپو کریستال جوانه گندم رشد مجدد مو والنسی VALENSEY

قیمت: 22500 تومان

 شامپو جوانه گندم والنسی حاوی عصاره طبیعی جوانه گندم و ویتامین E میباشد.عصاره طبیعی گندم باعث تثبیت رنگ مو و جلوگیری از ریزش و خارش مو می شود.حاوی پروتئین و ویتامین B5 می باشد که باعث عدم تولید قارچ و باکتری در پوست سر می گردد.ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده می باشد.ویتامین E موجود در آن باعث لطافت و درخشندگی موها می گردد. شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87 نحوه مصرف : مقداری از شامپو را به ریشه موها بزنید و ماساژ ملایم دهید بعد از یک الی سه دقیقه آبکشی نمایید.
 

# حاوی ویتامین E,B5 # ضد ریزش و رویش مجدد مو # عدم تولید قارچ و باکتری در پوست # تثبیت رنگ مو # تقویت ریشه مو # ضد موخوره و ضد خارش # 350 میلی گرم

برخی از ویژگیها
1) حاوی عصاره جوانه گندم  2) حاوی ویتامین E,B5  3) ضد ریزش و رویش مجدد مو  4) عدم تولید قارچ و باکتری در پوست  5) تثبیت رنگ مو




ادامه مطلب

سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:شامپو مو گندم, توسط زهره



شامپو کریستال جنــســینگ ضد ریزش مو والنسی

قیمت: 22500 تومان

 شامپو کریستال جنــســینگ والنسی با قدرت فوق العاده خود دارای عصاره جنــســینگ می باشد که باعث از بین رفتن ریزش مو ، شوره ، جلوگیری از شاخه شاخه شدن موها (جلوگیری از موخوره) و شادابی و طراوت را برای موهای شما به ارمغان می آورد.و همچنین باعث تقویت موها و ضخیم شدن آنها می گردد.این شامپو دارای کفیر و لیمو که غنی از ویتامین C است باعث رشد و ترمیم بافت مو مفید می شود.
 
این فروشگاه با بیش از 3 سال سابقه فروش محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی این اطمینان را به شما می دهد که محصولاتی اصل با برچسب مجوز بهداشتی و لیبل شبنم(شماره اخذ ورود به کشور از گمرک ) را استفاده کنید.

برخی از ویژگیها
1) دارای عصاره قوی جنــســینگ  2) ضد ریزش و رویش مجدد مو  3) کنترل چربی موی سر  4) دارای عصاره کفیر و لیمو  5) ضد شوره و قارچ




ادامه مطلب

سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:شامپو مو, توسط زهره



گردنبند Louise Vuiiton

قیمت: 9000 تومان

 گردنبند louise vuiiton
آيا به دنبال گردنبندي خاص و منحصر به فرد هستيد ؟
ظرافت بي نظير و استثنايي از پاريس
هديه اي فوق العاده از فرانسه
يك گردنبند مارك دار و ويژه
گردنبند فوق العاده زيبا و پرطرفدار
خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد.
با هديه اي خاص و بي نظير طرفتان را سورپريز كنيد
طراحي متفاوت و خيره كننده
پيشنهادي براي بهتر شدن
چشمها را خيره كنيد ....!!!
 
اين يك گردنبند معمولي نيست !!!! زيبايي مدرن را آشكار كنيد اگر به دنبال بهتربن ها هستي ... اين يكي از آن هاست !!! مكمل زيبايي و جذابيت شما جذابيت...زيبايي و متمايز بودن را به خودتان هديه كنيد...
برخی از ویژگیها
1) ظرافت بي نظير و استثنايي از پاريس  2) يك گردنبند مارك دار و ويژه  3) گردنبند فوق العاده زيبا و پرطرفدار  4) مكمل زيبايي و جذابيت شما  5) اين محصول داراي شماره مجوز 1007705 و 9786005096248: ISBN ميباشد




ادامه مطلب

یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:گردنبند, توسط زهره



اتو مو جانسون ( ایتالیایی اصل )

قیمت: 25000 تومان

 ۱- گرم شدن سریع:گرمای ۱۲۰ درجه سانتیگراد در یک دقیقه
۲- دارای دجه تنظیم دمای اتو مو
۳- صفحه سرامیکی نانو گلاید سه برابر صاف تر از صفحه های معمولی
۴- در سریع ترین زمان مو های شما را صاف و به هر حالی که به خواهید شکل میدهد.
۵- دارای ۲ انبرک فوق العاده مناسب برای فرم دهی بهتر در کوتاه ترین زمان ممکن
۶- دارای محافظ دما بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از روشن بودن . به گو نه ای که خودکار اقدام به خاموش کردن دستگاه میکند و همچنین با داشتن دو چراغ سبز و قرمز برای راهنمایی به شما میباشد.

. اگر شما هم از گروه خانم هایی هستید که هر روز اتوی مو دست تان است، یک لحظه صبر کنید، دست نگه دارید و توصیه های ما را درباره ی استفاده ی صحیح از اتوی مو بخوانید. اگر موهایتان مش یا رنگ شده است موهای طبیعی در برابر حرارت اتوی مو مقاومت بیشتری دارند، ولی اگر شما موهایتان را رنگ، فر، مش یا های‌لایت کرده‌اید، باید در استفاده از اتوی مو دقت بیشتری به خرج دهید.

برخی از ویژگیها
1) گرم شدن سریع:گرمای ۱۲۰ درجه سانتیگراد در یک دقیقه  2) دارای دجه تنظیم دمای اتو مو  3) صفحه سرامیکی نانو گلاید سه برابر صاف تر از صفحه های معمولی  4) در سریع ترین زمان مو های شما را صاف و به هر حالی که به خواهید شکل میدهد.  5) در سریع ترین زمان مو های شما را صاف و به هر حالی که به خواهید شکل میدهد.




ادامه مطلب

یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:مو, توسط زهره



نیم ست آناهیتا

قیمت: 63000 تومان

 نیم ست آناهیتا با طراحی منحصر به فرد خود چشم هر بیننده را جذب خود می کند . این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این نیم ست با پروانه های بسیار ظریف و نگین های کار شده روی این پروانه ها ، مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد. جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.
 
برخی از ویژگیها
1) این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد  2) این نیم ست با پروانه های بسیار ظریف و نگین های کار شده روی این پروانه ها می باشد  3) مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها  4) کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد.  5) جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.

برای خرید محصول به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, توسط زهره



اپیلاتور براون

قیمت: 120000 تومان

 اپیلاتور براون مدل 3380 * سر اپیلاتور استاندارد با سیستم منحصر بفرد softLift برای بلند کردن موهای خوابیده * سیستم کاهش دهنده درد با حرکت 4 جانبه برای اپیلاسیون فوق العاده ملایم * قطعه مخصوص زیر بغل و نواحی حساس بدن * کیسه ژل خنک کننده و آرامش بخش تایید شده توسط پزشکان پوست ، برای جلوگیری از التهاب و کاهش درد اپیلاسیون * قطعه EfficiencyPro Clip: برای اپیلاسیون سریع
 
برخی از ویژگیها
1) سر اپیلاتور استاندارد با سیستم منحصر بفرد softLift برای بلند کردن موهای خوابیده  2) سیستم کاهش دهنده درد با حرکت 4 جانبه برای اپیلاسیون فوق العاده ملایم  3) قطعه مخصوص زیر بغل و نواحی حساس بدن  4) قطعه EfficiencyPro Clip: برای اپیلاسیون سریع  5) کیسه ژل خنک کننده و آرامش بخش تایید شده توسط پزشکان پوست




ادامه مطلب

یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:اپیلاتور, توسط زهره



اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87

قیمت: 25000 تومان

 "اسکراب بادام والنسی حاوی عصاره بادام ،ویتامین E و دانه های ریز شن دریایی میباشد.عصاره بادام از بین برنده جوشهای ، لک های ریز ،دانه های سر سیاه و ... است.حاوی مرطوب کننده قوی همراه با ویتامین E می باشد که لطافت خاصی به پوست می بخشد.مناسب پوستهای چرب می باشد.به دلیل وجود دانه های کوچک شن دریایی جرم روی پوست از بین برده و باعث اکـسیژن رسانی بیشتر به پوست می شود. شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87 طریقه مصرف : ابتدا صورت یا بدن خود را تمیز نمایید.سپس در یک محیط مرطوب با نوک انگشتان کرم را به آرامی با حرکات دورانی روی پوست ماساژ دهید پس از دو الی سه دقیقه به آرامی با آب ولرم بشویید. در طول هفته یک بار مصرف کنید.بعد از دو هفته مصرف ایت اسکراب شاهد پوستی لطیف و شاداب خواهید شد.کمی الـــتهاب و سوزش بعد از مصرف اسکراب طبیعی است.حین مصرف این اسکراب و بعد از دو هفته قطع از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
 
این فروشگاه با بیش از 3 سال سابقه فروش محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی این اطمینان را به شما می دهد که محصولاتی اصل با برچسب مجوز بهداشتی و لیبل شبنم(شماره اخذ ورود به کشور از گمرک ) را استفاده کنید.

برخی از ویژگیها
1) حاوی عصاره بادام  2) حاوی ویتامین E  3) حاوی دانه های ریز شن  4) لایه بردار پوست  5) جرم گیر پوست صورت و بدن




ادامه مطلب

یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:کرم ضد لک -ضد جوش, توسط زهره



کرم پر کننده چین و چروک صورت با بوتاکـس ROSAGRAF

قیمت: 90000 تومان

 کرم پر کننده چین و چروک بوتاکـس ROSAGRAF ساخت کشور آلمان می باشد. با استفاده از این محصول خطوط اخم ، خنده و سایر خطوط چین شده پوست پوشش داده می شود. در این محصول بالاترین میزان از استیل هگزاپتید به کار گرفته شده است.این ماده عضلات صورت را ریلکـس کرده به طوری که بعد از چندین بار استفاده سبب کاهش عمق چروک ها و جوانی پوست می گردد. روش مصرف : صبح یا ترجیحا شب بعد از تمیز کردن پوست بروی خطوط نازک و چین و چروک ها استفاده نموده، پس از جذب کرم بوسیله نوک انگشتان دست ضربات ملایمی بر روی قسمت های فوق زده، سپس از کرم فورتی روز و یا فورتی شب استفاده کنید.
 
فروشگاه زیبایی ارس با بیش از 3 سال سابقه فروش محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی این اطمینان را به شما می دهد که محصولاتی اصل با برچسب مجوز بهداشتی و لیبل شبنم(شماره اخذ ورود به کشور از گمرک ) را استفاده کنید.

برخی از ویژگیها
1) پر کننده چین و چروک صورت  2) درمان خط اخم  3) درمان خط خنده  4) درمان خطوط چین شده  5) درمان چین و چروک صورت




ادامه مطلب

یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:کرو ضد چروک, توسط زهره



گردنبند Love is (مخصوص آقایان)

قیمت: 34000 تومان

 گردنبند بسیار زیبا و مدرن Love is (مخصوص آقایان) جدید ترین مدل گردنبند partner بر اساس مد سال در اروپا تهیه شده از Stainless Still (استیل با رنگ کاملا ثابت) و به صورت جفت می باشد. زوج های جوان که به دنبال هدایای نفیس و متمایز هستند این گردنبند برای انها بهترین خواهد بود. Love is بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید و بهترین ها را برای او می خواهید.
 

برای خرید محصول به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

شنبه 27 آبان 1391برچسب:گردنبند- آقایان, توسط زهره



گردنبند پروانه زمردي

قیمت: 31000 تومان

 گردنبند پروانه زمردي با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه با نگین های بسیار ظریف می باشد. این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گردنبند با سنگ زمرد که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد.
 
برخی از ویژگیها
1) گردنبند پروانه زمردي با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه با نگین های بسیار ظریف است  2) سنگ زمرد که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته  3) طراحی خیره کننده و منحصر به فرد  4) کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد  5) جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد




ادامه مطلب

جمعه 26 آبان 1391برچسب:گردنبند, توسط زهره



انگشتر Elizabeth

قیمت: 25000 تومان

 انگشتر Elizabeth با طرحی جدید و متفاوت دارای نگین های فراوانی است که زیبایی این انگشتر را دو چندان نموده است. مدل طراحی انگشتر و نگین های متعدد به کار رفته بهمراه فیروزه فوق العاده زیبا باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. طراحی این انگشتر ترکیبی از مدرنیته و اصالت سنتی بوده و نمای خاصی به دستان شما می دهد. این مدل بی نظیر یکی از 5 طراحی برتر جواهرات در اروپا می باشد که طرفداران زیادی بین Designer ها دارد. جنس این انگشتر استیل stainless still بوده و دارای رنگ ثابت می باشد.
 
برخی از ویژگیها
1) با طرحی جدید و متفاوت دارای نگین های فراوان  2) طرح این انگشتر ترکیبی از مدرنیته و اصالت سنتی بوده ونمای خاصی به دستان شما میدهد  3) این مدل بی نظیر یکی از 5 طراحی برتر جواهرات در اروپا می باشد  4) جنس این انگشتر استیل stainless still بوده و دارای رنگ ثابت می باشد 

برای خرید به ادامه مطلب مرا جعه کنید



ادامه مطلب

جمعه 26 آبان 1391برچسب:انگشتر, توسط زهره



گردنبند Heart W

قیمت: 30000 تومان

 گردنبند بسیار زیبا و مدرن heart (مخصوص بانوان) جدید ترین مدل گردنبند partner بر اساس مد سال در اروپا تهیه شده از Stainless Still (استیل با رنگ کاملا ثابت) و به صورت جفت می باشد، که مدل مخصوص آقایان این گردنبند نیز موجود می باشد. زوج های جوان که به دنبال هدایای نفیس و متمایز هستند این گردنبند برای انها بهترین خواهد بود. heart بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید و میخواهید قلب خود را به او بدهید.
 
برخی از ویژگیها
1) جدید ترین مدل گردنبند partner بر اساس مد سال در اروپا  2) تهیه شده از Stainless Still (استیل با رنگ کاملا ثابت) و به صورت جفت  3) Heart بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید و میخواهید قلب خود را به او بدهید.  4) مخصوص خانم ها  5) مدل مخصوص آقایان این گردنبند نیز در همین فروشگاه موجود می باشد

برای خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

جمعه 26 آبان 1391برچسب:گردنبند, توسط زهره



انگشتر ونوس

قیمت: 26000 تومان

 انگشتر ونوس با طرحی جدید، متفاوت و بسیار مدرن دارای نگین های فراوانی است که زیبایی این انگشتر را دو چندان نموده است. مدل طراحی انگشتر، باریک بودن آن و نگین های متعدد به کار رفته باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. این انگشتر زیبا در 2 رنگ طلایی و نقره ای عرضه شده است. شما میتوانید 2 یا 3 انگشتر را در کنار هم یا به صورت تک استفاده نمایید.
 
برخی از ویژگیها
1) انگشتر ونوس با طرحی جدید، متفاوت و بسیار مدرن دارای نگین های فراوان  2) این انگشتر زیبا در 2 رنگ طلایی و نقره ای عرضه شده است  3) شما میتوانید 2 یا 3 انگشتر را در کنار هم یا به صورت تک استفاده نمایید  4) موجود در سه سایز 16 - 17 - 18  5) مخصوص خانم ها

برای خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید

 




ادامه مطلب

جمعه 26 آبان 1391برچسب:انگشتر, توسط زهره



ساعت زنانه ck بندچرم رنگ مشکی

قیمت: 8500 تومان

 خرید اینترنتی ساعت مچی زنانه و دخترانه بند چرم سی کی ck رنگ مشکی ساعت مچی طرح ck در رنگ مشکی و زیبا ویژه افراد خوش سلیقه یک ساعت فوق العاده شیک و جدید و متفاوت برای خانمها یک ساعت فوق العاده شیک و جدید و متفاوت که جذابیت را چندین برابر می کند خانم های شیک و امروزی با این ساعت مچی زیبا بیش از پیش در مجالس بدرخشید ساعت زنانه سی کی با قیمت ارزان و مناسب برای شما که می خواهید به روز باشید راز شیک پوش شدن اینجاست ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان دستان شما در اختیار جذابیت … رنگهای سفید وآبی آسمانی این ساعت نیزموجودمی باشد.
 
برخی از ویژگیها
1) ساعت زنانه شیک و ظریف اسپورت  2) دارای بند چرم  3) رنگ مشکی  4) قیمت مناسب 

برای خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط زهره



گوشواره Diana

قیمت: 28500 تومان

 گوشواره Diana از مدل های پر طرفدار زیورالات در تابستان سال 2012 می باشد. این گوشواره از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گوشواره با سنگی که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد به همراه یک گردنی زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید .طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود. طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز ا جنس طلای آن نمی باشد. این گوشواره در 2 رنگ زمردی و کهربایی ارائه شده است.
 
برخی از ویژگیها
1) این گوشواره با سنگی که به زیبایی تراش خورده دارای نگین های بسیار ظریف می باشد  2) طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که...  3) هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود  4) طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد  5) این گوشواره در 2 رنگ زمردی و کهربایی ارائه شده است.

برای خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

جمعه 26 آبان 1391برچسب:گوِِِشواره, توسط زهره



ساعت النگویی2012

قیمت: 16800 تومان

 برای اولین بار در ایران ساعت النگویی 2012 ساعت های النگویی روز دنیا یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند این ساعت در حالـــت عادی مانند یک النگو است و زمانی که بخواهید با کنار زدن النگو ساعت نمایش داده می شود! با طراحی بسیار ساده و مدرن … به همراه یک سال گارانتی تعویض
 
یک ساعت فوق العاده شیک و جدید برای شما که می خواهید به روز باشید راز شیک پوش شدن اینجاست دستان شما در اختیار جذابیت … همه جذابیت شما به ساعت شماست … هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید … آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید. تقدیم به خانم ها ی مشکل پسند قابل ست کردن با لباس های اسپرت مکمل زیبایی و جذابیت شما … فوق العاده شیک و زیبا برای دختر خانم های خوش سلیقه یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران امروزی همراه با یک سال گارانتی تعویض برای اولین بار در ایران در بین دوستانتان مثل یک ستاره بدرخشید

برخی از ویژگیها
1) طراحی فوق العاده سال 2012  2) هم ساعت هم النگو  3) ارسال در یک بسته بندی شیک  4) همراه یک سال گارانتی تعویض 

برای خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

جمعه 26 آبان 1391برچسب:دستبندزیبا, توسط زهره



دستبند النگویی Versace

قیمت: 39500 تومان

 دستبند النگویی Versace با طراحی ظریف و در عین حال ساده که زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. نوع طراحی این دستبند که در سه رنگ کارشده جزو مدل های مجلسی و بسیار زیبا محسوب می شود. جنس این دستبند استیل درجه 1 بوده و دارای 3 رنگ ثابت می باشد. سادگی و در عین حال زیبایی چشمگیر این دستبند را جزو پرطرفدار ترین محصولات نموده است. ویژگی مهم این دستبند این است که در 3 رنگ بوده و از مدل طلای آن قابل تشخیص نمی باشد، این دستبند النگویی براحتی به صورت تک و یا در کنار سایر زیورالات طلا و ... قابل استفاده می باشد. در ضمن با خرید شما هر 3 رنگ ارسال خواهد شد.
 
برخی از ویژگیها
1) جنس این دستبند استیل درجه 1 بوده و دارای 3 رنگ ثابت می باشد  2) ویژگی مهم این دستبند این است که در 3رنگ بوده واز مدل طلای آن قابل تشخیص نمی باشد  3) در ضمن با خرید شما هر 3 رنگ ارسال خواهد شد.  4) 3 دستبند النگویی ورساچه فقط و فقط 39500 تومان  5) مخصوص خانم ها

برای خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب

جمعه 26 آبان 1391برچسب:دستبند زیبا, توسط زهره