javahermarket

فروشگاه ستاره آبی
فروشگاه ستاره آبی

فروش محصولات زیبایی و بهداشتی-محصولات لاغری-کادویی-آموزشی-کامپیوتر-لوازم خانگی و ...
 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 600
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

فروش اینترنتی گردنبند love جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی اصل

فروشگاه پروژه دانشجویی



 
مانتو تابستانه ترمه

قیمت 79000تومان

مانتو تابستانه ترمه با طراحی شکیل ایرانی و سنتی برای تابستان امسال بانوان ایرانی ، اصالت و هویت ایرانی خوذ را حفظ کنید ! طراحی شده ویژه سال جدید به همراه رنگ های مد سال هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت دوخت بی نظیر اولین کسی باشید که مانتو تابستانه ترمه را می‎پوشید ... با طراحی سنتی و مجلسی برای اولین بار در ایران با توجه به تولیدی بودن محصول از زمان ثبت سفارش 4 الی 7 روز کاری بعد محصول برای شما ارسال می شود
 

در 5 رنگ متفاوت و شیک : قرمز ، مشکی ، سبز ، سرمه ای و زرد (لطفا در هنگام ثبت سفارش ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید) ارائه شده در چهار سایز قواره بزرگ : 38 - 40 - 42 - 44 (لطفا در هنگام ثبت سفارش ، سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید) با توجه به تولیدی بودن محصول از زمان ثبت سفارش 4 الی 7 روز کاری بعد محصول برای شما ارسال می شود مانتو تابستانه طرح ترمه ، دوخته شده از بهترین پارچه الیاف پنبه است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو در پنچ رنگ تولید و عرضه شده است تا تمام سلیقه ها را پوشش دهد و هنری که در طراحی بافت های ترمه این مانتو به کار گرفته شده است زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند. شایان ذکر هست که کیفیت دوخت این مانتو بسیار بسیار بالا بوده و توسط مجرب ترین خیاطان ماهر و درجه یک ایرانی دوخته و تولید شده است.

ویژگیها
1) جنس پارچه به کار رفته : پارچه 100% پنبه مناسب فصل تابستان و گرما  2) کیفیت دوخت : بسیار بسیار بالا  3) درجه بندی کیفیت کالا : درجه یک  4) سایزبندی : ارائه شده در چهار سایز 38 - 40 - 42 - 44  5) تولید شده در ایران


سفارش وخرید محصول





مانتو تابستانه ماه گل

قیمت 85000تومان

مانتو تابستانه ماه گل با طراحی شکیل ایرانی و سنتی برای تابستان امسال بانوان ایرانی ، اصالت و هویت ایرانی خوذ را حفظ کنید ! طراحی شده ویژه سال جدید به همراه رنگ های مد سال هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت دوخت بی نظیر اولین کسی باشید که مانتو تابستانه ماه گل را می‎پوشید ... با طراحی سنتی و مجلسی برای اولین بار در ایران با افتخار ، تولید و ساخت ایران توسط مجرب ترین طراحان لباس و کار آزموده ترین خیاطان با توجه به تولیدی بودن محصول از زمان ثبت سفارش بین 5 الی 8 روز کاری بعد محصول برای شما ارسال می شود مانتوی سنتی ایرانی ماه گل در سه رنگ فوق العاده قرمز ، مشکی ، سبز عرضه شده است (لطفا در هنگام ثبت سفارش ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید) ارائه شده در چهار سایز قواره معمولی : (38) | (40) | (42) | (44) (لطفا در هنگام ثبت سفارش ، سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید)
 


مانتو تابستانه طرح ماه گل ، دوخته شده از بهترین پارچه الیاف پنبه است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو در سه رنگ تولید و عرضه شده است تا تمام سلیقه ها را پوشش دهد و هنری که در طراحی سنتی این مانتو به کار گرفته شده است زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند. شایان ذکر هست که کیفیت دوخت این مانتو بسیار بسیار بالا بوده و توسط مجرب ترین خیاطان ماهر و درجه یک ایرانی دوخته و تولید شده است

برخی از ویژگیها
1) جنس پارچه به کار رفته : پارچه 100% پنبه مناسب فصل تابستان و گرما  2) کیفیت دوخت : بسیار بسیار بالا  3) درجه بندی کیفیت کالا : درجه یک  4) سایزبندی : ارائه شده در چهار سایز: (38-36) | (40-38) | (42-40) | (44-42)  5) تولید شده در ایران


سفارش وخرید محصول


شنبه 12 مرداد 1392برچسب:مانتو تابستانه ماه گل, توسط زهره



انگشتر مروارید و الماس

قیمت 27000تومان

انگشتر مروارید و الماس به صورت جفت بوده که یک حلقه دارای یک مروارید بسیار زیبا و حلقه دیگر شامل یک نگین تراش خورده بسیار منحصر بفرد می باشد. مدل طراحی انگشتر و نگین های متعدد به کار رفته و فوق العاده زیبا باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید.

 

طراحی این انگشتر ترکیبی از مدرنیته و طرح های کلاسیک بوده و نمای خاصی به دستان شما می دهد همچنین شما می توانید این حلقه ها را بصورت جفت و یا تکی استفاده نمایید. این مدل بی نظیر یکی از 3 طراحی برتر جواهرات در اروپا می باشد که طرفداران زیادی بین Designer ها دارد.

جنس این انگشتر استیل stainless still بوده و دارای رنگ ثابت می باشد.

 

سفارش وخرید محصول





فروش گرامافون موزیکال (جاجواهری)

قیمت 59000تومان

گرامافون موزیکال یک ایده جالب و منحصر بفرد برای ایجاد احساس نوستالژی در دکوراسیون منزل شما میباشد. طراحی شیک و استثنایی این گرامافون برای استفاده بر روی میز ، کنار قاب عکس، روی میز آباژور و همچنین روی میز توالت بسیار مناسب می باشد.

 

این گرامافون موزیکال زیبا که در عین حال به عنوان جاجواهری نیز قابل استفاده میباشد، هدیه بسیار مناسبی برای کسی که دوستش دارید خواهد بود. چرا که در هر زمان شما را به یاد دوستتان می اندازد! براحتی می توانید دکوراسیون منزل خود را متحول کنید. هر بار که درب کشویی گرامافون را باز میکنید موزیک زیبایی پخش میشود که آرامش را برای شما به ارمغان میاورد.

 

سفارش وخرید محصول





گردنبند كليد عشق و تدبير

قیمت 10500تومان

آيا به دنبال گردنبندي خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

ظرافت بي نظير و استثنايي

گردنبند فوق العاده زيبا و پرطرفدار

خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد.

يك گردنبند فوق العاده مناسب براي پسران و دختران جوان

جديدترين مدل فشن روز

گردنبندي كاملا متفاوت

براي علاقمندان طراحي و گرافيك

طراحي متفاوت و خيره كننده

پيشنهادي براي بهتر شدن

با هديه اي خاص و بي نظير طرفتان را سورپريز كنيد

يك گردنبند زيبا وبي نظير ويژه ي جوانان ايراني

طراحي متفاوت و خيره كننده

پيشنهادي براي بهتر شدن

چشمها را خيره كنيد ....!!!

 

سفارش وخرید محصول





نیم ست پروانه و مروارید

قیمت: 52000 تومان

 نیم ست مرواريد و پروانه با طراحی منحصر به فرد خود چشم هر بیننده را جذب خود می کند . این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این نیم ست با مروارید زیبایی در مرکز و پروانه های بسیار ظریف ، مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد .

طراحی نیم ست به گونه ای می باشد که هم در مجالس رسمی و هم در مجالس صمیمی قابل استفاده میباشد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشدجنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.
 

  برخی از ویژگیها
1) نیم ست مرواريد و پروانه با طراحی منحصر بفرد خود چشم هر بیننده را جذب خود می کند  2) شامل گردنبند و گوشواره  3) با مروارید زیبایی در مرکز و پروانه های بسیار ظریف  4) کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد  5) جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد

 

سفارش وخرید محصول 
 


سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:فروش ,پستی ,اینترنتی ,نیم ست پروانه و مروارید,فروش پستی ,فروش اینترنتی ,فروش نیم ست پروانه و مروارید,پستی فروش ,فروش اینترنتی ,پستی نیم ست پروانه و مروارید,اینترنتی فروش ,اینترنتی پستی ,اینترنتی نیم ست پروانه و مروارید,نیم ست پروانه و مروارید فروش ,نیم ست پروانه و مروارید پستی ,نیم ست پروانه و مروارید اینترنتی ,فروش پستی اینترنتی ,فروش پستی نیم ست پروانه و مروارید,فروش اینترنتی پستی ,فروش اینترنتی نیم ست پروانه و مروارید,فروش نیم ست پروانه و مروارید پستی ,فروش نیم ست پروانه و مروارید اینترنتی ,پستی فروش اینترنتی ,پستی فروش نیم ست پروانه و مروارید,پستی اینترنتی نیم ست پروانه و مروارید,پستی اینترنتی فروش ,پستی نیم ست پروانه و مروارید فروش ,پستی نیم ست پروانه و مروارید اینترنتی ,اینترنتی فروش پستی ,اینترنتی فروش نیم ست پروانه و مروارید,اینترنتی پستی فروش ,اینترنتی پستی نیم ست پروانه و مروارید,اینترنتی نیم ست پروانه و مروارید فروش ,اینترنتی نیم ست پروانه و مروارید پستی ,نیم ست پروانه و مروارید فروش پستی ,نیم ست پروانه و مروارید فروش اینترنتی ,نیم ست پروانه و مروارید پستی فروش ,نیم ست پروانه و مروارید پستی اینترنتی ,نیم ست پروانه و مروارید اینترنتی فروش ,نیم ست پروانه و , توسط زهره



گوشواره Shine

قیمت: 41000 تومان

 گوشواره Shine از مدل های پر طرفدار زیورالات در تابستان سال 2013 می باشد. این گوشواره دارای طراحی ظریف و نگینهای فوق العاده چشم نواز بوده و با طراحی ساده خود مورد پسند اکثر خانم های شیک پوش قرار گرفته است.

 

طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود. طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد.


برخی از ویژگیها
1) از مدل های پر طرفدار زیورالات در تابستان سال 2013  2) دارای طراحی ظریف و نگینهای فوق العاده چشم نواز  3) طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد.  4) رنگ بندی: طلایی -- جنس: استیل  5) مخصوص خانم ها


سفارش وخرید محصول





گردنبند پروانه

قیمت: 31000 تومان

 گردنبند پروانه با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه با نگین های بسیار ظریف می باشد. این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد.

این گردنبند با نگین های متعدد به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد.
 


برخی از ویژگیها
1) با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه با نگین های بسیار ظریف  2) کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد  3) جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد  4) رنگ : طلایی || جنس : استیل  5) هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید ( مخصوص خانم ها )

 

سفارش وخرید محصول





گردنبند پروانه صدف واقعی

قیمت: 46000 تومان

 گردنبند پروانه صدف واقعی با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه ای از جنس صدف و با نگین های بسیار ظریف می باشد. این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد.

 

این گردنبند با صدف واقعی که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنبند بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد.

برخی از ویژگیها
1) با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه ای از جنس صدف و با نگین های بسیار ظریف  2) این گردنبند با صدف واقعی به زیبایی تراش خورده است  3) با نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد  4) کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد  5) جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد


سفارش وخرید محصول





ساعت CK مدل ستاره

قیمت: 25500 تومان

 ساعت ck مدل ستاره براي اولين بار در ايران همراه با بسته بندي شيك و زيبا آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟ ظرافت بي نظير و استثنايي اگر به دنبال بهترين ها هستي ... نهايت زيبايي و ظرافت در كنار كيفيتي استثنايي و ماندگار حيرت همگان را بر انگيزيد ... همان چيزي كه مدت ها به دنبالش بوديد ... نگاه هاي خيره اطرافيانتان را دنبال كنيد! ارائه شده در سه رنگ سفيد، قرمز و آبي در بسته بندي اورجينال و شكيل براي اولين بار در ايران همراه با يك سال گارانتي تعويض شيك ترين محصولات طراحي شده سال 2013
 


ساعت فوق العاده شيك با هديه اي خاص و بي نظير طرفتان را سورپريز كنيد طراحي متفاوت و خيره كننده پيشنهادي براي بهتر شدن چشمها را خيره كنيد ....!!! اين يك ساعت معمولي نيست !!!! ساعت فوق العاده شيك با هديه اي خاص و بي نظير طرفتان را سورپريز كنيد طراحي متفاوت و خيره كننده پيشنهادي براي بهتر شدن چشمها را خيره كنيد ....!!! زيبايي مدرن را آشكار كنيد اگر به دنبال بهتربن ها هستي ...اين يكي از آن هاست !!!
مكمل زيبايي و جذابيت شما زيبايي و متمايز بودن را به خودتان هديه كنيد... ساعت اسپورت و استثنايي ساعتي فوق العاده زيبا و پرطرفدار خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد

برخی از ویژگیها
1) در بسته بندي اورجينال و شكيل  2) براي اولين بار در ايران همراه با يك سال گارانتي تعويض  3) اگر به دنبال بهتربن ها هستي ...اين يكي از آن هاست !!!  4) ارائه شده در 3 رنگ: قرمز ، آبی و سفید  5) هزینه قابل پرداخت = هزینه محصول + هزینه ارسال پستی تحویل به مامور پست

سفارش وخرید محصولروش
 





گوشواره Diana

قیمت: 28500 تومان

 گوشواره Diana از مدل های پر طرفدار زیورالات در تابستان سال 2012 می باشد. این گوشواره از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گوشواره با سنگی که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد .

طراحی خیره کننده و منحصر به فرد به همراه یک گردنی زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید .طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود. طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد. این گوشواره در 2 رنگ زمردی و کهربایی ارائه شده است.

برخی از ویژگیها
1) این گوشواره با سنگی که به زیبایی تراش خورده دارای نگین های بسیار ظریف می باشد  2) طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که...  3) هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود  4) طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد  5) این گوشواره در 2 رنگ زمردی و کهربایی ارائه شده است.


سفارش وخرید محصول





گردنبند قلب و پروانه

قیمت: 32000 تومان

 گردنبند قلب و پروانه با طرحی زیبا متشکل از یک قلب با نگین های بسیار ظریف و یک پروانه زیبا می باشد. این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد.

موقعیت قرار گرفتن قلب و پروانه نسبت به یکدیگر، طراحی بسیار زیبا و متفاوت در عین سادگی همه و همه باعث شده این محصول در مقایسه با نمونه های مشابه متمایز شود. طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد.

 
برخی از ویژگیها
1) با طرحی زیبا متشکل از یک قلب با نگین های بسیار ظریف و یک پروانه زیبا  2) طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی زیبا شما را در مهمانی ها متمایز می کند  3) کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد  4) جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد  5) رنگ بندی : طلایی


سفارش و خرید محصول





سرويس كامل لاتينا ديزاين

قیمت: 54800 تومان

 سرویس Latina Design دارای طرحی جدید و متفاوت می باشد. این سرویس شامل گردنبند و دستبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد.این سرویس با نگین های فوق العاده خیره کننده مناسب برای استفاده در مجالس و مناسبت ها می باشد .

هديه مناسب براي خانم ها طراحي متفاوت و خيره كننده بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید.


 
برخی از ویژگیها
1) سرویس Latina Design دارای طرحی جدید و متفاوت می باشد  2) این سرویس با نگین های فوق العاده خیره کننده و زیبا  3) شامل گردنبند , گوشواره و دستبند  4) مناسب برای استفاده در مجالس و مناسبت  5) بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید


 

سفارش وخرید محصول





نیم ست بهار

قیمت: 61000 تومان

 نیم ست بهار با طراحی منحصر به فرد خود چشم هر بیننده را جذب خود می کند . این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. طراحی این نیم ست الهام گرفته از بهار بوده و با ظرافت خاصی که دارد یادآور زیبایی ها و طراوت فصل بهار می باشد.

 

طراحی نیم ست به گونه ای می باشد که هم در مجالس رسمی و هم در مجالس صمیمی قابل استفاده میباشد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد. جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.

برخی از ویژگیها
1) این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد  2) طراحی این نیم ست الهام گرفته از بهار بوده است  3) این نیم ست با ظرافت خاصی که دارد یادآور زیبایی ها و طراوت فصل بهار می باشد  4) کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد  5) جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد

 

سفارش وخرید محصول





صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 43 صفحه بعد